مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 03:402021-05-22بين الملل

ترجمه کتاب گورباچف درباره دنیای رو به دگرگونی منتشر شد


ترجمه کتاب «دنیایی رو به دگرگونی» اثر میخاییل گورباچف آخرین رییس جمهور شوروی توسط انتشارات نیستان منتشر و راهی بازار نشر شد.

- به نقل از روابط عمومی انتشارات کتاب نیستان، کتاب دنیایی رو به دگرگونی نوشته میخاییل گورباچوف آخرین رهبر اتحاد جماهیر شوروی سابق به تازگی با ترجمه شهرام همت زاده توسط انتشارات کتاب نیستان منتشر و راهی بازار نشر شده است.

از این کتاب به عنوان وصیت نامه گورباچف یاد می شود.

گورباچوف به عنوان آخرین رهبر شوروی شخصیتی چندگانه در اقلیم این کشور و حتی کشورهای مستقل شده از آن پس از واقعه فروپاشی است.

از سویی برخی شجاعت او در روبرو شدن با حقایق موجود در بستر این سیستم را می ستایند و از سویی دیگر برخی او را به عنوان سیاستمداری که کشور را به یک پیتزا فروخته است یاد می کنند که این آخری اشاره ای به حضور وی در تبلیغات حضور یک برند مشهور مواد غذایی در روسیه دارد.

نویسنده کتاب پیش رو، به اعتبار همین شخصیت همواره چهره ای چند لایه و قابل تامل و اظهارنظرهای وی نیز محل توجه بسیاری بوده است.

دنیایی رو به دگرگونی نیز به همین اعتبار و به خاطر گردهم آوردن مجموعه ای از یادداشت ها و اظهارنظرهای وی درباره وقایع سیاسی و اجتماعی روز جهان و پیرامونش قابل توجه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترجمه کتاب گورباچف درباره دنیای رو به دگرگونی منتشر شد

ترجمه کتاب گورباچف درباره دنیای رو به دگرگونی منتشر شد