مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 04:102021-05-22پزشكي

چالش های ورزش دانشجویی


رییس هیأت ورزش های دانشگاهی استان اردبیل گفت: از مهمترین مشکلات و چالش های فراروی ورزش دانشجویی در ایران توجه به سبک زندگی امروزه، بی انگیزگی و بی تحرکی دانشجویان، - کمبود منابع مالی و نبود امکانات و شرایط لازم برای ترغیب و تشویق این افراد به فعالیت های بدنی مقوله مهم سلامت جسمانی و ورزش دانشجویی می باشند.

امیرعلی جعفرنژاد در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: برای رفع این موانع و مشکلات، ارائه طرح ها و برنامه های انگیزشی و تشویقی برای دانشجویان مخصوصاً دانشجویان ساکن در خوابگاه ها، ارائه رایگان خدمات ورزشی و رفع موانع شرکت در فعالیت های ورزشی می تواند مؤثر واقع شود.

وی با بیان اینکه دانشجویان دانشگاه های استان اردبیل علاقه فراوانی به ورزش و فعالیت های ورزشی داشته و همیشه در این بخش شاهد علاقمندی ها و مشارکت بالایی بوده ایم، تصریح کرد: با این حال امکانات و منابع مالی لازم در جهت ارائه خدمات به صورت کامل و شایسته به این دانشجویان از چالش های مهم در این حوزه است.

عضو هیأت علمی دانشگاه محقق اردبیلی ادامه داد: امروزه با توجه به شیوع بیماری های مختلف و کم تحرکی دانشجویان که این عدم فعالیت زمینه ساز بسیاری از امراض هست، مسئولین در صدد تشویق این افراد به انجام فعالیت های جسمانی بیشتر می باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش های ورزش دانشجویی

چالش های ورزش دانشجویی