مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 04:202021-05-22اقتصادي

برگزاری جشنواره ایده در منطقه آزاد ارس


جشنواره ایده با هدف شناسایی و حمایت ایده های نوآورانه و فناورانه و کمک به ایجاد کسب و کارهای فناورانه و دانش بنیان در منطقه آزاد ارس برگزار خواهد شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی جشنواره ایده با هدف شناسایی و حمایت ایده های نوآورانه و فناورانه و کمک به ایجاد کسب و کارهای فناورانه و دانش بنیان در منطقه آزاد ارس برگزار خواهد شد.

این جشنواره در محورهای کشاورزی نوین و فناوری های گلخانه ای، فناوری اطلاعات و ارتباطات، گردشگری، تجهیزات پزشکی، طراحی و تولید تجهیزات، قطعات و مواد مورد نیاز صنایع، اصلاح فرایند تولید و افزایش بهره وری، دارو و فراورده های پیشرفته حوزه درمان، محصولات پیشرفته مبتنی بر فناوری های شیمیایی، بازاریابی و خدمات تجاری سازی، انرژی های نو و تجدیدپذیر برگزار می شود.

ایده های پذیرش شده در جشنواره با استقرار در مرکز رشد واحدهای فناور ارس از مزایای ارائه تسهیلات مالی حمایتی، تسهیلات صندوق پژوهش و فناوری ارس، تخصیص دفتر کار رایگان، تخفیف در هزینه اجاره سوله های صنعتی و کارگاه های تولیدی و مزایای قانونی فعالیت در مناطق آزاد و خدمات مشاوره و پشتیبانی برخوردار خواهند شد.

اساتید، پژوهشگران، دانشجویان، صاحبان صنایع، کارآفرینان و صاحبان ایده های نو می توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر تا تاریخ 17 خرداد 1400 به آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره ایده در منطقه آزاد ارس

برگزاری جشنواره ایده در منطقه آزاد ارس