مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 04:352021-05-22سياسي

«همدان، شهر سبز پایدار جهان اسلام» پیمانی منفعل بود


رییس انجمن صنفی مدیران رسانه استان همدان همدان با بیان اینکه «همدان، شهر سبز پایدار جهان اسلام، پیمانی منفعل بود» گفت: شهرداری تاکنون گزارشی مبنی بر اینکه چرا نتوانست در این حوزه فعال باشد برای افکار عمومی ارائه نکرده و رسانه ها به عنوان نماینده افکار .

- مسعود پورصالحی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه توجه به مباحث شهری و بیان آن به منظور رفع مشکلات را یکی از وظایف رسانه ای ها عنوان کرد و اظهار کرد: در همین راستا سوالی که پیش می آید وضعیت تفاهمنامه همدان شهر سبز پایدار جهان اسلام به کجا انجامید؟ وی با بیان اینکه این تفاهمنامه تا اسفند 98 توسط شهرداری همدان در وضعیتی منفعل به سر برد تا اینکه این پیمان به سر رسید، اضافه کرد: شهرداری همدان از سال 1393 که صاحب عنوان شهر سبز پایدار اسلام را به خود گرفت و اقداماتی که در خور محورها یا مولفه های بنیادین این پیمان باشد انجام نداد و مدیریت شهری تاکنون گزارشی در این خصوص ارائه نداده است.

رییس انجمن صنفی مدیران رسانه استان همدان با بیان اینکه تنها داشتن عنوان و صرف هزینه هایی که حاصلی ندارد نخواهد توانست این نام را در عرصه واقعی فعال کند و تاکنون نیز گزارشی مبنی بر اینکه چرا نتوانست در این حوزه فعال باشد برای افکار عمومی ارائه نکرده است گفت: به عنوان مثال تصمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«همدان، شهر سبز پایدار جهان اسلام» پیمانی منفعل بود

«همدان، شهر سبز پایدار جهان اسلام» پیمانی منفعل بود