مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 04:502021-05-22اقتصادي

پیشرفت 98 درصدی پایانه نفتی جاسک در بخش راه اندازی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد مشکین فام در حاشیه دیدار از مراحل ساخت طرح پایانه نفتی جاسک، فرآیند پیشرفت این طرح در بخش های خشکی و دریایی را مطلوب ارزیابی کرد و ضمن قدردانی از تلاش تیم های اجرایی در بخش کارفرما و پیمانکاران توانمند داخلی .

- مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس از پیشرفت 98درصدی پایانه نفتی جاسک در بخش راه اندازی خبر داد و گفت: این پایانه برای دریافت، انتقال و بارگیری نفت خام از طریق گوی شناور صادراتی آمادگی کامل دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد مشکین فام در حاشیه دیدار از مراحل ساخت طرح پایانه نفتی جاسک، فرآیند پیشرفت این طرح در بخش های خشکی و دریایی را مطلوب ارزیابی کرد و ضمن قدردانی از تلاش تیم های اجرایی در بخش کارفرما و پیمانکاران توانمند داخلی در شرایط سخت تحریمی و محدودیت های فعالیت در دوره مواجهه با همه گیری ویروس کرونا، اظهار کرد: به دلیل تجربه و تخصص در اجرای طرح های فراساحلی، احداث این پایانه نفتی به شرکت نفت و گاز پارس سپرده شد و این طرح به پیشرفت قابل ملاحظه ای رسیده است.

وی با اشاره به تلاش های انجام شده و روند اجرای کار اظهار کرد: با بهره برداری از فاز نخست این پایانه صادراتی به عنوان آخرین حلقه از طرح راهبردی انتقال نفت خام از گوره به جاسک در خردادماه سال جاری، ایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 98 درصدی پایانه نفتی جاسک در بخش راه اندازی

پیشرفت 98 درصدی پایانه نفتی جاسک در بخش راه اندازی