مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 05:052021-05-22اقتصادي

55 هزار شغل در استان یزد تثبیت شد/مباحث بانکی در صدر مشکلات صنایع


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: مصوبات کارگروه تسهیل باعث تثبیت اشتغال بیش از 55 هزار نفر در استان یزد شد.

- ، محمدرضا علمدار یزدی، صبح امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد که به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی و دبیری سازمان صمت استان یزد برگزار شد، با اشاره به آخرین وضعیت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد اظهار داشت: این کارگروه تاکنون 6657 مصوبه داشته است.

وی عنوان کرد: این مصوبات باعث تثبیت اشتغال بیش از 55 هزار نفر در استان یزد شده که این رقم بسیار قابل توجه است.

علمدار یزدی با اشاره به اینکه مباحث بانکی و پس از آن تامین اجتماعی، در صدر مسائل واحدهای صنعتی استان هستند، افزود: با تسهیلات بانکی پرداخت شده، علاوه بر تثبیت اشتغال موجود، مشاغل جدید نیز ایجاد شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد بیان کرد: دستورکار اول امروز که مهمترین بخش این جلسه بود، بررسی و تصویب تسهیلات رونق تولید، هم سرمایه در گردش و هم سرمایه ثابت و بازسازی واحدها بود که خوشبختانه با تصویب اعضا، تسهیلات مورد نیاز 37 واحد به مبلغ 119 میلیارد تومان تصویب شد.

علمدار یزدی عنوان کرد: 18 مورد از این مصوبات مربوط به تسهیلات سرمایه در گردش واحدها به مبلغ 52 میلیارد تومان و 19 مورد نیز مربوط به تسهیلات ثابت به مب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

55 هزار شغل در استان یزد تثبیت شد/مباحث بانکی در صدر مشکلات صنایع

55 هزار شغل در استان یزد تثبیت شد/مباحث بانکی در صدر مشکلات صنایع