مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 05:202021-05-22پزشكي

خط 09628 برای سوالات مرتبط با اعتیاد


رییس گروه پیشگیری از اعتیاد سازمان بهزیستی کشور گفت: خط 09628 برای سئوالات مرتبط با اعتیاد است و درمان پشت تلفن انجام نمی شود.

ماریت قازاریان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تمام افراد چه مصرف کنندگان مواد و چه سایر گروه های مردمی می توانند با خط ملی اعتیاد تماس بگیرند، سئوالات باید مرتبط با اعتیاد باشد و درمان پشت خط انجام نمی شود اما راهنمایی شیوه های درمانی و ارجاع به مراکز و سئوالات مربوط به درمان ارائه می شود.

وی اضافه کرد: گاهی فرد مصرف کننده و گاهی نیز که در خانواده یا اطرافیان، فرد مصرف کننده ای دارد با خط ملی اعتیاد تماس می گیرد تا به طورمثال برای هدایت آنان از شیوه های درمانی مطلع شود، گاهی نیز افراد، فرزندانی دارند که نگران هستند، مواد مصرف کنند بنابراین با خط ملی اعتیاد تماس می گیرند که از اعتیاد فرزندان خود پیشگیری کنند.

رییس گروه پیشگیری از اعتیاد سازمان بهزیستی کشور گفت: گاهی نیز فرد تماس گیرنده فرزندی یا قوم و خویش مصرف کننده ندارد و خودش هم مصرف کننده نیست اما خواستار دریافت اطلاعات عمومی درباره اعتیاد است.

قازاریان تاکید کرد: همه افراد می توانند با خط ملی اعتیاد با شماره 09628 تماس بگیرند و سئوالات مرتبط با اعتیاد را بپرسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط 09628 برای سوالات مرتبط با اعتیاد

خط 09628 برای سوالات مرتبط با اعتیاد