مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 06:152021-05-22دانش

تحصیل همزمان در دو رشته برای دانشجویان علمی کاربردی فراهم می شود


مدیرکل دفتر گسترش آموزش عالی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: تحصیل هم زمان دو رشته برای دانشجویان استعداد درخشان در رشته های علمی کاربردی در دست اقدام است.

- به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، کیانوش بهره ی با بیان اینکه برای اولین بار طرح آمایش آموزش عالی مهارتی این دانشگاه با اهداف کلی آغاز و در دست اقدام است، گفت: نظام بخشی به مراکز آموزش عالی با رویکرد سرزمینی (مکانی) در سطوح ملی و منطقه ای بر اساس جهت گیری های توسعه کشور در قالب تلفیق برنامه ریزی های از پایین به بالا و بلعکس؛ با تکیه بر قابلیت ها، توانمندی ها و محدودیت های منطقه ای انجام شده است.

وی افزود: شناسایی نیازهای آموزشی بر اساس نیاز واقعی فعلی و آتی، توسعه آموزش های علمی کاربردی منطبق با اسناد بالادستی، جهت گیری اشتغال بازار کار فعلی و آتی، برنامه ریزی برای توسعه کیفی، استفاده از ظرفیت های منطقه ای انجام و طی آن دستورالعمل هایی برای مراکز آموزش سراسر استان ها تهیه شد تا به عنوان یک نقشه راه برای توسعه رشته محل های جدید، مراکز آموزش موجود و ایجاد مراکز آموزش جدید پس از تصویب از نتایج این طرح استفاده خواهد شد.

مدیرکل دفترگسترش آموزش عالی دانشگاه جامع علمی کاربردی اظهار کرد: در پذیرش سال جاری برای نخستین بار با پیگیری و مساعدت رییس و معاون آموزش دانشگاه جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل همزمان در دو رشته برای دانشجویان علمی کاربردی فراهم می شود

تحصیل همزمان در دو رشته برای دانشجویان علمی کاربردی فراهم می شود