مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 06:452021-05-22سياسي

دیدار رییس دفتر جنبش حماس در ایران با حجت الاسلام عبادی زاده


رییس دفتر جنبش حماس در ایران در سفر به هرمزگان با حجت الاسلام عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان دیدار و گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، خالد القدومی صبح امروز در سفر به استان هرمزگان با حجت الاسلام دکتر محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس دیدار کرد.

حجت الاسلام عبادی زاده در این دیدار با تبریک پیروزی مقاومت بر صهیونیست های جنایت کار، این پیروزی را محصول مقاومت مردم فلسطین و اتکای آنان به روحیه مقاومت برشمرد و بیان داشت: فلسطین متعلق به همه ملت های مسلمان است و تکلیف عزت جهان اسلام در نسبت با فلسطین تعیین می شود.

وی با اشاره به پیام تبریک پیروزی مقاومت در نبرد روزهای اخیر با رژیم صهیونیستی از سوی رهبر معظم انقلاب، افزود: همه ملت فلسطین به نقش مقاومت پی بردند و فهمیده اند که سازش و مذاکره فقط توطئه دشمن است و جز با اتکای به مقاومت و وحدت حداکثری میان گروه های مقاومت نمی توان بر دشمن صهیونیستی غلبه کرد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان، اصابت موشک های مقاومت به حیفا و تل آویو را نشانه شکستن هیمنه دشمن دانست و گفت: امروز میدان به دست جریان مقاومت است و جریانات سازش در کشورهای عربی نیز با رخ دادن پیروزی غرورآفرین مقاومت فهمیدند که راه سازش راهی خفت بار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار رییس دفتر جنبش حماس در ایران با حجت الاسلام عبادی زاده

دیدار رییس دفتر جنبش حماس در ایران با حجت الاسلام عبادی زاده