مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 07:102021-05-22سياسي

نبرد 12 روزه جوانان غیور فلسطینی فتح کبیر است


کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری در پیام تبریک به مناسبت پیروزی مقاومت فلسطین در جنگ دوازده روزه با رژِیم صهیونیستی از آن به عنوان فتح کبیر یاد کرد.

- کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری در پیام تبریک به مناسبت پیروزی مقاومت فلسطین در جنگ دوازده روزه با رژِیم صهیونیستی از آن به عنوان "فتح کبیر" یاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری به شرح زیر است؛ باسمه تعالی یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم(آیه 7 سوره مبارکه محمد) ای کسانی که ایمان آورده اید! اگر (آیین) خدا را یاری کنید، شما را یاری می کند و گامهایتان را استوار می دارد.

نبرد 12روزه جوانان غیور فلسطینی با رژیم سفاک صهیونیستی با تحمیل شکست خفت بار دیگری در استمرار مسیر قبلی به اسراییل پایان یافت و پیروزی میدانی مقاومت فلسطین در برابر تجاوزات، آدمکشی ها و کودک کشی های رژیم صهیونیستی تحقق یافت و به درستی باید از آن با عنوان فتح کبیر یاد کرد.

ایستادگی ملت فلسطین و رشادت، شجاعت و قدرت مقاومت فلسطین موجب شد بار دیگر این رژیم جنایتکار در تحقق بسیاری از اهدافش با شکست مواجه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبرد 12 روزه جوانان غیور فلسطینی فتح کبیر است

نبرد 12 روزه جوانان غیور فلسطینی فتح کبیر است