مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 07:552021-05-22اقتصادي

اعلام جدول خاموشی در البرز


اگر مشترکین در مدیریت مصرف برق نداشته باشند، چاره ای جز این وجود ندارد که بر اساس بلوک بندی که در سایت شرکت نیروی برق استان بارگذاری شده، - ایسنا/البرز سرپرست شرکت توزیع برق البرز  گفت: اگر مشترکین در مدیریت مصرف برق نداشته باشند، چاره ای جز این وجود ندارد که بر اساس بلوک بندی که در سایت شرکت نیروی برق استان بارگذاری شده، از ساعت 9 صبح برق محلات مختلف دو ساعت دو ساعت قطع شود.

رامین فرج در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه اگر مشترکین البرزی در مصرف برق مدیریت نداشته باشند از امروز شاهد خاموشی زمان بندی شده در مناطق مختلف استان هستیم، اظهار کرد: با توجه به کاهش نزولات آسمانی در سال گذشته و افزایش یک باره دما از ابتدای اردیبهشت ماه امسال، میزان مصرف برق در استان بر تولید فزونی یافته است.

وی گفت: این موارد باعث شده تولید نیروگاه برق آبی استان نتواند نیاز برق مشترکین استان را به طور کامل تامین کند.

وی اضافه کرد: در همین راستا، شرکت نیروی برق استان ناچار شده خاموشی منطقه ای را بر اساس سهمیه بندی صورت گرفته، پیش بینی کند.

این مسئول اضافه کرد: اگر مشترکین در مدیریت مصرف برق نداشته باشند، چاره ای جز این وجود ندارد که بر اساس بلوک بندی که در سایت شرکت نیروی برق استان بارگذاری شده، از ساعت 9 صبح برق محلات مختلف دو ساعت دو ساعت قطع شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جدول خاموشی در البرز

اعلام جدول خاموشی در البرز