مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 08:052021-05-22اقتصادي

جمعیت هلال احمر فارس و بسیج سازندگی تفاهم نامه منعقد کردند


جمعیت هلال احمر و بسیج سازندگی استان فارس در راستای استفاده از ظرفیت های داوطلبانه طرفین در ارائه خدمات عام المنفعه و بشردوستانه تفاهمنامه امضا و مبادله کردند.

- ایسنا/فارس جمعیت هلال احمر و بسیج سازندگی استان فارس در راستای استفاده از ظرفیت های داوطلبانه طرفین در ارائه خدمات عام المنفعه و بشردوستانه تفاهمنامه امضا و مبادله کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس شنبه یکم خرداد در آیین انعقاد این تفاهم نامه گفت: این تفاهم نامه در راستای توسعه همکاری ها و فعالیت های مرتبط با مشارکت های مردمی در مدیریت بحران و استفاده از ظرفیت های داوطلبانه طرفین در ارائه خدمات عام المنفعه و بشردوستانه است منعقد شد.

حسین درویشی اظهار کرد: در راستای اجرای این تفاهم نامه، 2050 گروه بسیج سازندگی در سطح فارس از آموزش های امدادی و آمادگی در برابر مخاطرات بهره مند خواهند شد.

او بیان کرد: تشکیل کارگروه های مشترک ستادی، استانی و شهرستانی، تولید محتواهای آموزشی و فرهنگی، انجام پروژه های استانی بشردوستانه، عام المنفعه و جهادی در قالب سند همکاری، انجام تمرین های مشترک امداد و نجات و برگزاری اردوها، المپیادها و کارهای گروهی، استفاده از ظرفیت های فضای مجازی طرفین در گسترش آموزش های امدادی و بشردوستانه و جمع آوری کمک های مردمی در راستای اجرای جز س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعیت هلال احمر فارس و بسیج سازندگی تفاهم نامه منعقد کردند

جمعیت هلال احمر فارس و بسیج سازندگی تفاهم نامه منعقد کردند