مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 09:052021-05-22سياسي

راه اندازی پویش آجرهای مهربانی در استان قزوین


مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان قزوین گفت: در طرح تحولی آجر به آجر 3 پویش تحت عناوین پویش محرمی، پویش من مادرم بچه های ایران فرزند من و پویش آجرهای مهربانی شکل گرفته است که در این پویش ها با مشارکت مردم و خیرین پروژه های فراوانی در دست اجرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، عسگرعلی جوانبخت، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان قزوین در نشست خبری که ظهر امروز در محل این اداره کل برگزار شد، گفت: سازمان نوسازی مدارس هر ساله 3 همایش در سطوح شهرستانی، استانی و ملی برگزار می کرد، اما در این ایام به دلیل شرایط کرونایی حاکم بر جامعه نتوانستیم این همایش ها را به صورت حضوری برگزار کنیم و انجام طرح های مختلف از قبیل طرح تحولی آجر به آجر را در راستای ساخت و نوسازی مدارس جایگزین آن ها کردیم.

وی افزود: در طرح تحولی آجر به آجر 3 پویش تحت عناوین پویش محرمی، پویش من مادرم بچه های ایران فرزند من و پویش آجرهای مهربانی شکل گرفته است.

این مسؤول ادامه داد: در پویش محرمی 2 پروژه با مشارکت مردمی و خیرین با جمع آوری 220 میلیون تومان کمک های مردمی اجرا شده است که یکی از این پروژه ها مدرسهٔ 3 کلاسهٔ شنازند کوهین با 700 میلیون تومان اعتبار بوده که در حال حاضر 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، یکی دیگر از پروژه ها نیز مدرسهٔ یک کلاسهٔ ساغران سفلی در آوج اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی پویش آجرهای مهربانی در استان قزوین

راه اندازی پویش آجرهای مهربانی در استان قزوین