مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 09:252021-05-22اقتصادي

سایت BTS 4G منطقه کلیایی اسدآباد افتتاح و راه اندازی شد


سایت BTS 4G منطقه کلیایی و شش سایت 3G روستایی شهرستان اسدآباد با حضور وزیر ارتباطات و فناوری و مسئولان استان همدان و شهرستان به صورت ویدئو کنفرانس به صورت همزمان افتتاح و راه اندازی شد.

- ایسنا/همدان امروز -شنبه یکم خردادماه- سایت BTS 4G منطقه کلیایی و شش سایت 3G روستایی شهرستان اسدآباد با حضور وزیر ارتباطات و فناوری و مسئولان استان همدان و شهرستان به صورت ویدئو کنفرانس به صورت همزمان افتتاح و راه اندازی شد.

فرماندار شهرستان اسدآباد در حاشیه افتتاح این طرح ها اظهار کرد: سایت BTS 4G منطقه کلیایی با پوشش هفت کیلومتری با اعتباری افزون بر 2.

5 میلیارد تومان نصب شده که با راه اندازی آن 10 روستای بخش پیرسلمان تحت پوشش قرار گرفتند.

سعید کتابی افزود: اپراتورهای موبایل جایی سرمایه گذاری می کنند که دارای درآمد خوبی باشند اما در نظام جمهوری اسلامی با توجه به شعار عدالت محوری براساس طرحی از وزارتخانه اپراتورها از جمله ایرانسل، رایتل و همراه اول باید سه درصد از درآمد خود را در مناطق محروم هزینه کنند که برای همین سایت BTS 4G نیز در منطقه محروم کلیایی اجرا شده است.

وی با بیان اینکه علاوه بر این صبح امروز شش سایت 3G روستایی در شهرستان افتتاح و راه اندازی شد، تصریح کرد: در این پروژه سایت 3G روستاهای ویرایی، ایوراع، ده سفید، حبشی، آهوتپه، قره بلاغ افتت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایت BTS 4G منطقه کلیایی اسدآباد افتتاح و راه اندازی شد

سایت BTS 4G منطقه کلیایی اسدآباد افتتاح و راه اندازی شد