مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 09:252021-05-22اقتصادي

تابستانِ خیلی سختی پیش رو داریم / احتمال خاموشی های طولانی مدت وجود دارد


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با اشاره به کاهش ظرفیت تولید نیروگاه های برق آبی به دلیل خشکسالی و از طرفی افزایش مصرف برق در جامعه، - تابستانِ خیلی سختی پیش رو داریم / احتمال "خاموشی های طولانی مدت" وجود دارد ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با اشاره به کاهش ظرفیت تولید نیروگاه های برق آبی به دلیل خشکسالی و از طرفی افزایش مصرف برق در جامعه، اظهار کرد: با توجه به این شرایط احتمال خاموشی های طولانی مدت با برنامه در تابستان امسال وجود دارد.

امیدعلی مرآتی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به افزایش 20 درصدی مصرف برق طی امسال، گفت: این افزایش مصرف در حالی است که به دلیل کاهش بارندگی ها و کاهش ذخایر آبی، 3500 تا چهار هزار مگاوات از تولید نیروگاه های برق آبی کاسته شده و همین امر مشکلاتی به صنعت برق وارد کرده است.

وی افزود: از طرفی بحث بیت کوین ها را داریم که تماما بصورت غیرمجاز از شبکه های ما استفاده می کنند و این امر نیز بر افزایش مصرف برق تاثیرگذار است.

مرآتی خاطرنشان کرد: چنانچه این وضعیت ادامه یابد و مردم همکاری نکنند، خاموشی های طولانی مدت با برنامه را در تابستان امسال خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تابستانِ خیلی سختی پیش رو داریم / احتمال خاموشی های طولانی مدت وجود دارد

تابستانِ خیلی سختی پیش رو داریم / احتمال خاموشی های طولانی مدت وجود دارد