مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 10:302021-05-22فرهنگي

رسانه ها در پیگیری حقوق عامه کمک کنند/«تشویش» خط قرمز دادستانی


دادستان ایلام با اشاره به اینکه رسانه ها در پیگیری حقوق عامه به دادستانی کمک کنند، گفت: تشویش‬ اذهان عمومی خط قرمز دادستانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، افشار خسروی زاد ظهر شنبه در نشست با رییس و اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه های استان، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اظهار کرد: نگاه داستانی استان به رسانه ها مثبت است چراکه رسانه ها به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان نقش مهمی در جامعه ایفا می کنند.

وی با اشاره به اینکه حقوق عامه یکی از مهمترین اولویت های دادستانی ایلام است، افزود: خبرنگاران و رسانه در این زمینه با دادستانی همکاری کنند، رسانه های می توانند با عنوان مسائل و مشکلات مردم، دادستانی را در احقاق حقوق مردم یاری برسانند.

خسروی زاد عنوان کرد: رسانه ها یکی از مهمترین بخش ها برای احقاق حقوق مردم است و دادستانی از ظرفیت های رسانه های برای حل مسائل و مشکلات مردم استفاده خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه دادستانی ایلام به طور جدی مسئله حقوق عامه را پیگیری می کند، افزود: در این راستا هر هفته مسائل و مشکلات مردم در دادستانی رصد و پیگیری می شود.

وی تصریح کرد: تاکنون 70 درصد مصوبات حقوق عامه در دادستانی ایلام در مورد مسائل مختلف از جمله رفع موانع تولید، اشتغال و…اجرایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها در پیگیری حقوق عامه کمک کنند/«تشویش» خط قرمز دادستانی

رسانه ها در پیگیری حقوق عامه کمک کنند/«تشویش» خط قرمز دادستانی