مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 10:552021-05-22سياسي

ضرورت توجه جدی دولت به دانشگاه فنی و حرفه ای


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جلسه شورای دانشگاه فنی و حرفه ای با حضور حسن میرزا بزرگ رییس امور آموزش عالی، تحقیقات و فناوری سازمان برنامه و بودجه کشور، - رییس دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: ماهیت آموزشی در این دانشگاه تا 70 درصد عملی است که معضل اشتغال جوانان را رفع می کند؛ لذا این امر مستلزم توجه جدی دولت به دانشگاه فنی و حرفه ای است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جلسه شورای دانشگاه فنی و حرفه ای با حضور حسن میرزا بزرگ رییس امور آموزش عالی، تحقیقات و فناوری سازمان برنامه و بودجه کشور، ابراهیم صالحی عمران رییس دانشگاه فنی و حرفه ای و دیگر اعضای این شورا به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

صالحی عمران در ابتدای این مراسم ضمن تبریک مجدد عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات به حاضرین و اعضای شورای دانشگاه، روسای استانی و روسای دانشکده ها و آموزشکده های فنی و حرفه ای سراسر کشور که به صورت ویدئو کنفرانس این مراسم را دنبال می کردند؛ گفت: ارائه برنامه عملیاتی و توسعه ای معاونت های آموزشی، پژوهش و فناوری، دانشجویی و فرهنگی و اداری، مالی و مدیریت منابع از محور های اصلی و دستور این جلسه است.

وی با عنوان اینکه دانشگاه فنی و حرفه ای با مأموریت تربیت تکنسین بازار کار و صنعت، یکی از بزرگترین دانشگاه های کشور با 181 دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه جدی دولت به دانشگاه فنی و حرفه ای

ضرورت توجه جدی دولت به دانشگاه فنی و حرفه ای