مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 11:202021-05-22ورزشي

مدافع پرسپولیس نخستین خرید الاهلی


یک نشریه چاپ کشور قطر امروز در خبری مهم وضعیت دو ملی پوش فوتبال ایران را بررسی کرده و خبر از انتقال قطعی مدافع پرسپولیس به تیم الاهلی داده است.

- جی پلاس ، در روزهای گذشته اخبار ضد و نقیضی درباره سرنوشت امید ابراهیمی در فوتبال قطر مطرح شده و هم چنین شایعاتی زیادی هم درباره جدایی مدافع ملی پوش پرسپولیس به مقصد لیگ ستارگان قطر به میان آمده است؛ با این حال هنوز نه خود بازیکنان و نه باشگاه ها واکنشی به این شایعات و اخبار منتشره نداشته اند اما با این حال رسانه ها و نشریات قطری بارها درباره نقل و انتقال بازیکنان ایرانی صحبت کرده اند.

ورزش سه نوشت؛ نشریه الشرق قطر در گزارشی امروز بار دیگر به جدایی امید ابراهیمی از تیم فوتبال الاهلی قطر تاکید کرد و مقصد او را الوکره معرفی کرد و در این باره نوشت: تغییرات گسترده در لژیونرهای الاهلی در راه است و تمام بازیکنان خارجی از این تیم رفتنی شدند.

امید ابراهیمی هافبک ایرانی از تیم جدا شد و راهی الوکره می شود.

هم چنین این نشریه اشاره ای هم به خریدهای احتمالی الاهلی در بازار نقل و انتقالات تابستانی داشته و از خرید مدافع پرسپولیس به عنوان نخستین خرید بازار تابستانی یاد کرده است؛ در این گزارش این چنین آمده: گزینه های زیادی روی میز الاهلی برای تقویت بنیه تیم وجود دارد و مهم ترین این گزینه ها حسین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدافع پرسپولیس نخستین خرید الاهلی

مدافع پرسپولیس نخستین خرید الاهلی