مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 12:202021-05-22سياسي

برگزاری کارگاه در قالب تفاهمنامه پژوهشگاه میراث و دانشگاه آلمان


کارگاه بین المللی «تعاملات و شبکه های تجاری به مثابه منابع فرهنگی و برهم کنش های فرهنگی آن در جنوب شرقی ایران» در قالب تفاهمنامه پژوهشگاه میراث فرهنگی و دانشگاه آلمان برگزار شد.

- ، این کارگاه که بر نتایج مطالعات مشترک مردم شناسی و باستان شناسی دو پژوهشکده مردم شناسی و باستان شناسی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری و دپارتمان های مردم شناسی و باستان شناسی دانشگاه توبینگن متمرکز بود با مشارکت دو پژوهشکده مردم شناسی و باستان شناسی با دانشگاه توبینگن در طی دو روز به انجام رسید.

در این کارگاه که به دبیری محمد کرمی و ولف فرائون برگزار شد، پروفسور پیتر فلزنر استاد دانشگاه توبینگن در ارتباط با طرح مطالعاتی یاد شده به ارائه نتایج مطالعات باستان شناسی خود در زمینه تعاملات تجاری میان حوزه جیرفت و بین النهرین و تحول آن در طی تاریخ پرداخت و مشاهدات خود را در این زمینه شرح داد.

علیرضا حسن زاده رییس و عضو هیئت علمی پژوهشکده مردم شناسی با مروری بر روش های مردم نگاری در ایران از دو منظر گفتمانی و معرفت شناختی تحقیق مشترک خود و دکتر عبدالرضا دشتی زاده را با موضوع روابط تجاری و دریایی هند و ایران ارائه کرد.

در ادامه پروفسور ویلیام بی من استاد دانشگاه مینه سوتا و رییس انجمن انسان شناسی آمریکا به طرح موضوع روابط تجاری و فرهنگی اقوام ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کارگاه در قالب تفاهمنامه پژوهشگاه میراث و دانشگاه آلمان

برگزاری کارگاه در قالب تفاهمنامه پژوهشگاه میراث و دانشگاه آلمان