مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 12:252021-05-22اقتصادي

پارک اقتصاد دیجیتال، باید مرکزی مولد و ماندگار باشد


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان: اقدامات در خصوص پارک اقتصاد دیجیتال باید به گونه ای شکل گیرد تا این پارک همواره یک مرکز ماندگار و مولد باشد.

- ایسنا/سمنان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان: اقدامات در خصوص پارک اقتصاد دیجیتال باید به گونه ای شکل گیرد تا این پارک همواره یک مرکز ماندگار و مولد باشد.

فاطمه منصوری، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان اول خرداد 1400 در جلسه بررسی و پیگیری وضعیت روند اقدامات پیرامون راه اندازی پارک اقتصاد دیجیتال، گفت: با وجود تمام محدودیت هایی که در مسیر راه اندازی پاک اقتصاد دیجیتال وجود داشت، پیگیری ها، تعامل، همکاری، تلاش و مساعدت های مطلوبی صورت گرفت تا این پارک به یک مرکز مولد و ماندگار تبدیل شود.

وی ضمن تقدیر از مسئولین پارک اقتصاد دیجیتال کشور، استان و تمام کسانی که در این مسیر گام برداشتند، تاکید کرد: تلاش ما بر این است تا پارک اقتصاد دیجیتال، به صورت آماده به کار و کامل، افتتاح و به بهره برداری برسد.

منصوری تصریح کرد: نیاز است تا قبل از افتتاح و بهره برداری از این مرکز، فیزیک کار و تمام امور عمرانی انجام، تجهیزات فرآهم شده، شتاب دهنده ها استقرار یافته، دوره های آموزشی تدوین و فراخوان های لازم برای جذب دانش پذیر انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک اقتصاد دیجیتال، باید مرکزی مولد و ماندگار باشد

پارک اقتصاد دیجیتال، باید مرکزی مولد و ماندگار باشد