مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 14:102021-05-22اقتصادي

هشدار کرونایی ستاد کرونای استان مرکزی در خصوص تجمعات انتخاباتی


استاندار استان مرکزی نسبت به تجمعات غیرقانونی پیش از موعد قانونی و فعالیت های انتخاباتی خارج از پروتکل های بهداشتی هشدار داد.

- ایسنا/مرکزی استاندار استان مرکزی نسبت به تجمعات غیرقانونی پیش از موعد قانونی و فعالیت های انتخاباتی خارج از پروتکل های بهداشتی هشدار داد.

سیدعلی آقازاده شنبه اول خردادماه در نشست ستاد مدیریت کرونا استان مرکزی، با اشاره به روند نزولی آمار مبتلایان به کرونا در استان مرکزی اظهار کرد: کاهش 50 درصدی آمار مبتلایان و مراجعان سرپایی و نیز رسیدن به کمتر از یک سوم آمار جانباختگان و بستری های این بیماری در مراکز درمانی بیانگر تلاش همگانی، رعایت پروتکل های بهداشتی و اجرای دقیق مصوبات ستاد مدیریت کرونای استان مرکزی و به معنی آن است که استان از پیک چهارم عبور کرده است.

وی با اشاره به شرایط نامطلوب کرونا در برخی استان های جنوبی کشور اظهار کرد: این احتمال وجود دارد که این استان ها مورد هجوم ویروس هندی کرونا قرار بگیرند که اگر چنین شود در صورت عدم رعایت پروتکل ها شاهد ورود این ویروس البته با تاخیر به سایر استان ها نظیر استان مرکزی خواهیم بود.

استاندار مرکزی با تاکید بر اینکه شرایط فعلی کرونایی در استان مرکزی شکننده بوده و احتمال وقوع پیک بعدی دور از انتظار نیست، اظهار کرد: سفرهای احتمالی در تعطیلات دو هفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار کرونایی ستاد کرونای استان مرکزی در خصوص تجمعات انتخاباتی

هشدار کرونایی ستاد کرونای استان مرکزی در خصوص تجمعات انتخاباتی