مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 15:152021-05-22سياسي

موافقت با تأسیس مرکز مهارت آموزی دریایی در خرمشهر


رییس سازمان فنی و حرفه ای کشور در سفر سال گذشته خود به این شهرستان قول تأسیس مرکز تربیت مربی دریایی کشور را در خرمشهر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازنیز در خصوص توسعه سواحل مکران بر توسعه دریایی تأکید داشت؛ پس این موارد از عمده دلایل موافقت با این پیشنهاد به شمار می رود.

وی گفت: از سوی دیگر صنایع سنگین دریایی در خرمشهر فعال هستند و فرهنگ این شهرستان مبتنی بر صید و صیادی، لنج داری و کشتی سازی است و بر همین اساس موافقت اولیه با تأسیس این مرکز فنی و حرفه ای در خرمشهر داده شد تا بر تربیت نیروهای متخصص فعال در حوزه دریا و همه کسانی که می خواهند با دریا و اقتصاد دریا و تجهیزات و امکانات دریایی، تولید ملی را عهده دار شوند، متمرکز شود.

حیدری، از مهارت آموزی به عنوان یکی از عوامل برون رفت از بیکاری در خرمشهر یاد کرد و گفت: برای حوزه جدید باید متخصص پرورش داد، به طور مثال در خرمشهر نیاز به پرورش نیروی متخصص در بحث گردشگری است چرا که علاوه بر تولید ثروت، این بخش یک کار فرهنگی است که با میراث و تمدن کشور ارتباط دارد و برای هر کشوری تاریخ آموزی یک نیاز است.

فرماندار خرمشهر با بیان اینکه دنیای امروزی دنیای حرفه آموزی است و داشتن یک حرفه برای دانش آموزان و دانشجویان بر همه چیز اولویت دارد، افزود: برای تقویت صنعت و تولید کشور نیاز به حرفه آموزی به صورت ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت با تأسیس مرکز مهارت آموزی دریایی در خرمشهر

موافقت با تأسیس مرکز مهارت آموزی دریایی در خرمشهر