مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 15:452021-05-22سياسي

میراث گرانبهای مرد میدان کابوس صهیونیست ها شد


رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها پیروزی جبهه مقاومت فلسطین در مقابل رژیم صهیونیستی را طی پیامی تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام رستمی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها پیروزی جبهه مقاومت فلسطین در مقابل رژیم صهیونیستی را طی پیامی تبریک گفت.

در متن پیام رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها آمده است:  پیروزی بزرگ مقاومت و شکست دوباره هیمنه نظامی رژیم پوشالی و جعلی صهیونیستی مصداق آیه شریفه ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم بود.

تمایز تاریخ ساز این پیروزی نسبت به نبردهای قبلی نشان دادن بخشی از قدرت محور مقاومت در به چالش کشیدن زیرساخت های امنیتی و البته اقتصادی رژیم تل آویو در حد استیصال جانیانی چون نتانیاهو بود،آنها در این 12 روز به حالا حالاها کابوسشان خواهد بود.

نکته مهم تر اما ارزش نرم افزاری این فتح بزرگ بود.

برای اولین بار اجزای تکه تکه شده ی فلسطین که با توطئه سلطه گران و خیانت رهبران مرتجع عرب به کرانه باختری و سرزمین های 1948 و غزه و .

تقسیم شده بودند در قیامی بی نظیر به هم پیوستند.

علاوه بر آن که حقانیت و مظلومیت مردم بزرگ فلسطین این بار بیش تر از گذشته وجدان های پاک آزادی خواهان دنیا در شرق و غرب عالم را به خروش آورد،در سراسر گیتی انسانهای ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میراث گرانبهای مرد میدان کابوس صهیونیست ها شد

میراث گرانبهای مرد میدان کابوس صهیونیست ها شد