مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 20:552021-05-22سياسي

انتخابات شوراها در 3 شهرستان الکترونیکی است/ افزایش 15 درصدی شعب اخذ رای


استاندار لرستان با اشاره به اینکه انتخابات شوراها در خرم آباد، بروجرد و کوهدشت الکترونیکی خواهد بود؛ از افزایش 15 درصدی شعب اخذ رای انتخابات 1400 در لرستان خبر داد.

- خبرگزاری مهر ، سید موسی خادمی شامگاه شنبه در حاشیه جلسه ویدئوکنفرانس هماهنگی ستاد انتخابات لرستان با بیان اینکه امروز جلسه هماهنگی بین همه عوامل و دست اندرکاران انتخابات، شامل هیئت های اجرایی، نظارت و هیئت نظارت مجلس با حضور همه فرمانداران و بخشداران و برخی از اعضای شورای تأمین استان که در انتخابات دخالت دارند برگزار شد، اظهار داشت: در این جلسه موارد بسیار مهمی مطرح شد و می توانیم بگوییم که استان لرستان آماده برگزاری یک انتخابات سالم بوده و به این منظور همه شرایط لازم فراهم شده است.

وی گفت: در این جلسه موضوع بی طرفی برگزار کنندگان انتخابات در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری مورد تاکید قرار گرفت، همچنین عدم استفاده از امکانات دولتی و بیت المال در هر بخش به نفع یا علیه هر شخص ممنوع بوده و در صورت مشاهده برخورد قانونی لازم انجام خواهد پذیرفت.

استاندار لرستان بر لزوم هماهنگی بیشتر بین اعضای هیئت های مختلف، رعایت پروتکل های بهداشتی مربوط به کرونا و رعایت دستورالعمل های تبلیغاتی تاکید کرد و گفت: استفاده از ظرفیت فضای مجازی به جای تبلیغات حضوری از جمله موارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات شوراها در 3 شهرستان الکترونیکی است/ افزایش 15 درصدی شعب اخذ رای

انتخابات شوراها در 3 شهرستان الکترونیکی است/ افزایش 15 درصدی شعب اخذ رای