مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 02:502021-05-22پزشكي

واکسیناسیون بیش از 380 هزار راس دام در کردستان


مدیرکل دامپزشکی کردستان با اشاره به آغاز طرح واکسیناسیون جمعیت دامی استان اعلام کرد که از آغاز این طرح تاکنون بیش از 380 هزار راس دام در کردستان واکسن دریافت کرده اند.

- ایسنا/کردستان مدیرکل دامپزشکی کردستان با اشاره به آغاز طرح واکسیناسیون جمعیت دامی استان اعلام کرد که از آغاز این طرح تاکنون بیش از 380 هزار راس دام در کردستان واکسن دریافت کرده اند.

مجتبی ورمقانی در جریان بازدید از روستاهای شهرستان بیجار با اشاره به وظایف اداره کل دامپزشکی در جهت پیشگیری و کنترل از ایجاد بیماری های مشترک میان انسان و دام و سایر بیماری های واگیر دامی اظهار کرد که طرح واکسیناسیون جمعیت دامی استان در برابر سه بیماری طاعون نشخوارکنندگان، تب مالت و سیاه زخم از 15 اردیبهشت ماه در کردستان آغاز شده است.

وی افزود که ده ها اکیپ بخش دولتی و خصوصی در اجرای این طرح 40 روزه نقش دارند و پیش بینی می شود در طول طرح واکسیناسیون جمعیت دامی استان، بیش از یک هزار و 800 روستای واجد شرایط کردستان، مقصد گروه های اداره کل دامپزشکی باشد.

مدیرکل دامپزشکی کردستان تصریح کرد که از ابتدای طرح تاکنون به بیش از 200 روستای استان مراجعه شده و 380 هزار راس دام علیه بیماری های واگیر واکسن رایگان دریافت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون بیش از 380 هزار راس دام در کردستان

واکسیناسیون بیش از 380 هزار راس دام در کردستان