مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 03:452021-05-23سياسي

شجاعت در برابر دشمنان و بیگانگان از شاخصه های محوری رییس قوه مجریه است


امام جمعه قاین شجاعت در برابر بیگانگان را از شاخصه های مطلوب یک رییس جمهور انقلابی دانست و افزود: یک رییس جمهور شجاع در برابر تهدیدات بیگانگان نباید خود را گم کند و روحیه جهادی، - حجت الاسلام علی رحمانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، با اشاره به اهمیت حضور همه اقشار مردم در انتخابات 1400 اظهار داشت: 80 درصد اقتصاد ایران در اختیار ریاست قوه مجریه است؛ لذا شخصی که رییس جمهور ایران است از اختیارات بالایی برخوردار می باشد.

وی با بیان اینکه شخصی که با حضور حداکثری بالای مردم انتخاب می شود از دیدگاه جهانیان خیلی مهم است، گفت: این موضوع در داخل کشور نوعی موید نظام اسلامی ما است.

امام جمعه قائن افزود: کسی که رییس جمهور کشور با رای حداکثری می شود، این امر در داخل نیز موجب تعامل و پشتوانه بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به شاخصه های یک انتخاب خوب و مطلوب، افزود: انتخاب خوب و حضور حداکثری موجب نشاط و انگیزه فردی می شود.

رحمانی بیان داشت: شخصی که از تقوای بالایی برخوردار باشد، قصد غربت بیشتری در زمان انجام مسئولیت خود خواهد داشت لذا برای رضای خدا کار خواهد کرد و به فکر دنیا و سعادت اخروی مردم خواهد بود.

وی شجاعت در برار بیگانگان را از دیگر شاخصه های مطلوب یک رییس جمهور انقلابی دانست و افزود: یک رییس جمهور شجاع در برابر تهدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شجاعت در برابر دشمنان و بیگانگان از شاخصه های محوری رییس قوه مجریه است

شجاعت در برابر دشمنان و بیگانگان از شاخصه های محوری رییس قوه مجریه است