مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 04:052021-05-23سياسي

اعمال محدودیت در شهرستان های جنوبی /بستری ملوانان هندی مبتلا به کرونا در بوشهر


برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، محدودیت های تردد خودروی در ورودی شهرستان های جنوبی استان بوشهر اعمال می شود.

  - ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر گفت: برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، محدودیت های تردد خودروی در ورودی شهرستان های جنوبی استان بوشهر اعمال می شود.

  عبدالکریم گراوند در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا استان بوشهر اظهار کرد: شهرستان های کنگان و عسلویه در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

وی با گرامیداشت سالروز آزادی خرمشهر و تبریک پیروزی ملت مظلوم فلسطین برابر رژیم جنایتکار صهیونیستی و کودک کشان غاصب افزود: آزادی خرمشهر در 8 سال دفاع مقدس با حماسه آفرینی رزمندگان اسلام، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می شود و امروز مردم قهرمان غزه با اراده قوی، ضربات مهلکی به رژیم غاصب و صهیونیستی وارد کردند.

رییس ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر با اشاره به تغییر رنگ بندی در شهرستان های استان تصریح کرد: در آخرین رنگ بندی، کنگان و عسلویه از نارنجی به قرمز تبدیل شد که نگرانی ها و دغدغه ها ایجاد کرده است.

استاندار بوشهر گفت: ویروس کرونا با تلاش های همه جانبه در استان مهار و کنترل شده اما کوچکترین غفلت در رعایت پروتکل بهداشتی، سبب ایجاد درگیری مجدد همه مردم با ویروس کرونا می شود که لازم است همه دستگاه ها و مردم با حساسیت وی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت در شهرستان های جنوبی /بستری ملوانان هندی مبتلا به کرونا در بوشهر

اعمال محدودیت در شهرستان های جنوبی /بستری ملوانان هندی مبتلا به کرونا در بوشهر