مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 04:052021-05-23ورزشي

مکاتبه فدراسیون شطرنج با اداره برق برای جلوگیری از قطعی برق منطقه


فدراسیون شطرنج به دنبال مشکلاتی که قطعی برق در جریان مسابقات آنلاین قهرمانی آسیا ایجاد کرد، طی مکاتبه با اداره برق منطقه خواستار عدم تکرار این اتفاق در روزهای آینده شد.

- ، مشکلاتی که روز شنبه به دلیل قطع شدن برق در مناطق مختلف استان تهران ایجاد شد گریبان مسئولان فدراسیون شطرنج و بازیکنان این رشته که درگیر مسابقات آنلاین قهرمانی آسیا هستند را هم گرفت.

روز گذشته 8 شطرنجباز ایران درگیر دیدارهای خود در روز دوم مسابقات آنلاین قهرمانی آسیا بودند که قطع شدن یکباره برق آنها را غافلگیر کرد به خصوص که مسئولان فدراسیون و برگزارکنندگان این رقابت ها در کشورمان پیش بینی بابت این اتفاق نداشتند.

البته به محض قطع شدن برق و اطلاع از ادامه دار بودن آن موتور ژنراتور در محل فدراسیون تعبیه شد اما در هر صورت این قطعی برق 2 ساعت ادامه داشت و همین مسئله باعث ایجاد وقفه در دیدارهای نمایندگان کشورمان شد.

در همین رابطه فدراسیون شطرنجباز طی مکاتبه با اداره برق منطقه این فدراسیون خواستار امتناع از قطع شدن برق این منطقه تا پایان مسابقات قهرمانی آسیا شد.

این مکاتبه روز گذشته صورت گرفت.

مسابقات شطرنج آنلاین قهرمانی آسیا از روز جمعه (31 اردیبهشت ماه) با حضور 86 بازیکن از 15 کشور به میزبانی امارات آغاز شده و به مدت 9 روز ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکاتبه فدراسیون شطرنج با اداره برق برای جلوگیری از قطعی برق منطقه

مکاتبه فدراسیون شطرنج با اداره برق برای جلوگیری از قطعی برق منطقه