مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 04:252021-05-23سياسي

جریان های سیاسی باید بتوانند با روش و گفتمان جدیدی به میدان رقابت بیایند


یک عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: جریان های سیاسی باید بتوانند یک روش یا منش جدید در گفتمان های اصلاحی یا انتقادی به عرصه بیاورند که در برگیرنده اکثر مطالبات جریان های منتقد و سیاسی کشور باشد که قطعا در این زمینه جریان اصلاحات می تواند اثرگذاری بیشتری داشته باشد.

- ایسنا/خراسان رضوی یک عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: جریان های سیاسی باید بتوانند یک روش یا منش جدید در گفتمان های اصلاحی یا انتقادی به عرصه بیاورند که در برگیرنده اکثر مطالبات جریان های منتقد و سیاسی کشور باشد که قطعا در این زمینه جریان اصلاحات می تواند اثرگذاری بیشتری داشته باشد.

محمدصادق جوادی حصار در گفت وگو با ایسنا به تحلیل انتخابات ریاست جمهوری پرداخت و بیان کرد: دلیل اینکه افراد در انتخابات ثبت نام کرده اند، این است که بتوانند چه به صورت فردی و چه به صورت حزبی، بر روند مسائل جاری کشور و اوضاع سیاسی و اجتماعی تاثیر بگذارند و حتما در پی تاثیرگذاری و تلاش برای بهتر شدن شرایط کشور هستند.

وی تصریح کرد: اینکه اصلاح طلبان چه بخشی از توان خود را در انتخابات صرف می کنند، بستگی به این دارد که چقدر اجازه دارند و می توانند کار کنند.

اگر شورای نگهبان اجازه حضور موثر جریان های منتقد و اصلاح طلب را بدهند، تاثیرگذاری اصلاح طلبان و میزان حضور آنها در انتخاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریان های سیاسی باید بتوانند با روش و گفتمان جدیدی به میدان رقابت بیایند

جریان های سیاسی باید بتوانند با روش و گفتمان جدیدی به میدان رقابت بیایند