مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 04:502021-05-23اقتصادي

زنجیره فولاد بیجار برای 3000 نفر اشتغال زایی مستقیم ایجاد می کند


برآورد اولیه ما این است که تکمیل زنجیره فولاد درشهرستان بیجارموجب اشتغال زایی 2500 تا3000 نفر به صورت مستقیم خواهد شد.

- ایسنا/کردستان نماینده مردم بیجار گفت: برآورد اولیه ما این است که تکمیل زنجیره فولاد درشهرستان بیجارموجب اشتغال زایی 2500 تا3000 نفر به صورت مستقیم خواهد شد.

علیرضا زندیان در گفت و گو با خبرگزاری ایسنا به رتبه اول شهرستان بیجار در اختصاص یافتن بودجه به نسبت جمعیت در استان کردستان اشاره کرد و گفت: در بحث محرومیت زدایی بودجه ای به نسبت جمعیت شهرستان بیجار اختصاص پیدا کرد؛ اولویت محرومیت زدایی بیشتر در بحث آبرسانی، بهسازی و آسفالت جاده های روستایی است و اولویت بعدی خدمات روستایی شامل بهداشت و درمان به ویژه مرمت ساختمانی خانه های بهداشت روستاها، ترمیم و بهسازی مدارس و مکان های آموزشی در روستاها است.

وی افزود: در بحث عمران شهری در کمیته برنامه ریزی فرمانداری طبق اولویت بررسی می شود به عنوان مثال در شهرداری و دستگاه هایی که بعضاً توان پرداخت مالی ندارند می توان کمک کرد تا شاهد بهبود و آبادانی شهرها و روستاها باشیم.

زندیان به پیشینه پروژه زنجیره فولاد در استان کردستان اشاره و عنوان کرد: طرح موضوع زنجیره فولاد در کردستان و شهرستان بیجار در سال 96 مطرح شد، درآن زمان متاسفانه تصمیماتی گرفته شد که با مطالعات همخوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجیره فولاد بیجار برای 3000 نفر اشتغال زایی مستقیم ایجاد می کند

زنجیره فولاد بیجار برای 3000 نفر اشتغال زایی مستقیم ایجاد می کند