مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 05:202021-05-23سياسي

تمام بیمارستان های البرز به سیستم برق اضطراری مجهز هستند


سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز با اشاره به اجرای برنامه قطع منطقه ای برق در استان گفت: تمام بیمارستان های استان به سیستم برق اضطراری مجهز هستند و قطع مقطعی برق خللی در روند خدمت رسانی آنها ایجاد نمی کند.

- ایسنا/البرز سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز با اشاره به اجرای برنامه قطع منطقه ای برق در استان گفت: تمام بیمارستان های استان به سیستم برق اضطراری مجهز هستند و قطع مقطعی برق خللی در روند خدمت رسانی آنها ایجاد نمی کند.

مهرداد بابایی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در البرز اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته 11 نفر در استان به دلیل ابتلای قطعی به کرونا جان خود را از دست داده اند.

وی توضیح داد: طی 24 ساعت گذشته 101 بیمار جدید در بیمارستان های استان بستری شده و 89 نفر هم ترخیص شده اند.

این مسئول اضافه کرد: در حال حاضر 777 بیمار در بیمارستانهای استان بستری هستند و خوشبختانه شاهد سیر نزولی تعداد بستریها هستیم.

بابایی با اشاره به کاهش تعداد مراجعان حضوری نیز توضیح داد: طی 24 ساعت گذشته هزارو 609 نفر به صورت حضوری و سرپایی به مراکز بهداشتی و درمانی استان مراجعه کرده اند.

سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز با اشاره به اجرای برنامه قطع منطقه ای برق در استان گفت: تمام بیمارستان های استان به سی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام بیمارستان های البرز به سیستم برق اضطراری مجهز هستند

تمام بیمارستان های البرز به سیستم برق اضطراری مجهز هستند