مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 06:152021-05-23سياسي

واکنش رییس دادگستری رباط کریم به انتشار اخبار جعلی در پرند


رییس دادگستری رباط کریم در واکنش به انتشار اخبار جعلی درباره بازداشت یکی از مدیران ارشد شهر پرند، گفت: این خبر اساساً صحت ندارد و با شایعه پراکنان برخورد می شود.

- ، در واکنش به انتشار اخبار جعلی درباره بازداشت یکی از مدیران ارشد شهر پرند، اظهار داشت: چنین خبری اساساً صحت ندارد و در صورت تکرار فرد خاطی برای پاسخگویی به دستگاه عدالت فراخوانده می شوند.

وی افزود: افرادی که چنین شایعه های را در فضای مجازی منتشر می کنند معلوم است هیچ آشنایی با مسائل حقوقی ندارند به طوری که هنوز حتی تفاوت بین جرم، اتهام، قرار تأمین و یا حکم محکومیت را نمی دانند، پس منبع چنین اخباری نمی تواند مقام قضایی باشد.

قوی دل با هشدار صریح به فعالان مجازی تاکید کرد: قطعاً با کسانی که در آستانه انتخابات بخواهند با اخبار کذب به دنبال بر هم زدن آرامش و دلسرد کردن مردم برای حضور پر شکوه در پای صندوق های رأی و همگام شدن با رسانه های خود فروخته خارج نشین، نقشه ی شوم خود را اجرا کنند، برخورد قاطع خواهیم کرد رییس دادگستری رباط کریم عنوان داشت: از نظر ما فعالیت رسانه ای و تنویر افکار عمومی یک پدیده ارزشمند و محترم است اما وقتی این کار آلوده به دروغ و نفاق می شود دیگر ارزشمند نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش رییس دادگستری رباط کریم به انتشار اخبار جعلی در پرند

واکنش رییس دادگستری رباط کریم به انتشار اخبار جعلی در پرند