مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 06:402021-05-23سياسي

بی توجهی شهرداری به تهیه شناسنامه باغات و اراضی مشجر


متاسفانه با گذشت حدود 20 ماه از پایان زمان تعیین شده برای انجام تکلیف شهرداری تهران به تهیه شناسنامه باغات و اراضی مشجر اقدام مشخصی صورت نگرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، زهرا نژاد بهرام عضو هیات رییسه شورای شهر تهران در جلسه امروز شورای شهر به شهردار تهران تذکر داد و گفت: شورای اسلامی شهر تهران در راستای اجرای ماده (2) قانون حفظ و گسترش فضای سبز در شهرها مصوب سال 1359 شورای انقلاب و اصلاحیه آن و همچنین ماده یکم (1) مصوبه ساماندهی صیانت و حفاظت از باغات و اراضی مشجر شهر تهران ابلاغی به شماره 160/2309/7165 مورخ 03/‏04/‏1396‬ مصوبه شناسنامه تک باغات و اراضی مشجر را در تاریخ 27 آذر 1397 به تصویب رسانده است.

وی با اشاره به اینکه این تصمیم در تداوم رویکرد حفاظت و توسعه فضای سبز در پایتخت توسط شورای شهر اتخاذ شد و یکی از قطعات کلیدی تکمیل پازل عملکردی دوران کنونی در مدیریت شهری تهران است.

اظهار داشت: مطابق با بند یکم این مصوبه، شهرداری تهران موظف شد از طریق کمیسیون ماده (7) آیین نامه اجرایی ماده یکم (1) قانون حفظ و گسترش فضای سبز در شهرها، مصوب 15/02/1389 شورای عالی استان ها و اصلاحات بعدی آن، نسبت به اظهار نظر کارشناسی در خصوص نوعیت اراضی مشجر برداشت شده اقدام کرده و گزارش نتایج حاصله را ظرف مدت شش (6) ماه از تاریخ لازم الاجرا شدن این مصوبه به منظور ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی توجهی شهرداری به تهیه شناسنامه باغات و اراضی مشجر

بی توجهی شهرداری به تهیه شناسنامه باغات و اراضی مشجر