مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 07:352021-05-23بين الملل

تونس پروازهایش با لیبی را از سرمی گیرد


خطوط هوایی تونس از افتتاح مقر جدید خود در طرابلس، پایتخت لیبی خبر داد تا بدین ترتیب سفرهایش به لیبی بعد از توقف هفت ساله که به دلیل ناآرامی ها بود، - خطوط هوایی تونس از افتتاح مقر جدید خود در طرابلس، پایتخت لیبی خبر داد تا بدین ترتیب سفرهایش به لیبی بعد از توقف هفت ساله که به دلیل ناآرامی ها بود، ازسرگرفته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از القدس العربی، شرکت خطوط هوایی تونس از انجام یک سفر به فرودگاه معیتیقه در طرابلس و سه سفر به بنغازی خبر داد تا بدین ترتیب، سفرهای روزانه به صورت منظم به لیبی ازسرگرفته شود.

خالد الشلی، مدیرکل خطوط هوایی تونس اعلام کرد: بازگشت پروازها مساله ای فراتر از یک امر نمادین است، چراکه لیبی فقط یک مسیر و خط تجاری نیست، بلکه یک کشور برادر است که روابط محکمی با آن داریم.

وی افزود: در سال 2013 تعداد بالایی از مسافران لیبیایی با خطوط هوایی تونس جابه جا شدند که تعداد آنها در آن هنگام به هفت هزار تن رسید و ما امیدواریم که این آمار در سال 2022 محقق شود.

با وجود محدودیت های بهداشتی و تعداد محدود مسافران اما به نظر ما رسید که به لیبی بازگردیم تا سایر خطوط هوایی جهانی را به افتتاح دفاتر خود و ازسرگیری پروازهایشان ترغیب کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تونس پروازهایش با لیبی را از سرمی گیرد

تونس پروازهایش با لیبی را از سرمی گیرد