مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 08:052021-05-23سياسي

یک نفر هم نیست که به مردم توضیح دهد علت قطعی برق چیست


نماینده شهریار در مجلس شورای اسلامی گفت که سوءمدیریت مصرف انرژی در غرب استان تهران و قطع مکرر آب و برق در حال تبدیل شدن به مساله حاد امنیتی است.

- نماینده شهریار در مجلس شورای اسلامی گفت که سوءمدیریت مصرف انرژی در غرب استان تهران و قطع مکرر آب و برق در حال تبدیل شدن به مساله حاد امنیتی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین حق وردی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی با تبریک پیروزی قهرمانانه مردم مظلوم فلسطین در تذکر شفاهی، گفت: در چند روز گذشته قطع مکرر برق در بخش هایی از کشور به ویژه استان تهران و به ویژه در شهرستان های غرب استان در شهریار، ملارد و قدش و همچنین پاکدشت مشکلات متعددی را ایجاد کرده است اما یک نفر هم نیست که به مردم توضیح دهد علت قطعی برق و عدم مدیریت صحیح برق مصرفی کشور چیست؟ وی افزود : دولت و وزارت نیرو دستاورد 8 ساله خود در مورد انرژی به ویژه برق را چگونه ارزیابی می کنند؟ آیا اصلا دستاوردی برای ارائه وجود دارد؟ آیا حاصل مدیریت دولت تدبیر و امید پس از 8 سال اتلاف سرمایه ملی، قطع مکرر برق و آب در مناطق وسیعی از کشور به ویژه غرب استان تهران است؟ چرا برای توجیه نادرست مدیریت ناکارآمد دولت در مدیریت منابع انرژی و پیش بینی دقیق افزایش مصرف و برنامه ریزی برای تامین انرژی مورد نیاز مردم به فعل و انفعلات اجرام سماوی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک نفر هم نیست که به مردم توضیح دهد علت قطعی برق چیست

یک نفر هم نیست که به مردم توضیح دهد علت قطعی برق چیست