مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 08:052021-05-23سياسي

روی کارآمدن یک دولت انقلابی در گرو اتحاد تمامی نیروهای انقلاب است


عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلابی کردستان گفت: امروز هدف همه ما اعتلای نظام و تشکیل دولت انقلابی است و این مهم تنها در سایه اتحاد و کنار گذاشتن تفرقه تحقق پیدا می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، جلال اصغری در نشست اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلابی کردستان در سنندج اظهار کرد: رییس و ماروس در شورای ائتلاف وجود ندارد همه به عنوان یک نیروی انقلاب مثل زمان جبهه و جنگ به هر کاری که برسیم کاملا شفاف بیان می شود و هیچ وقت به دنبال اختلاف نبوده و نیستیم.

اصغری افزود: امروز هدف همه ما اعتلای نظام و تشکیل دولت انقلابی است و این مهم تنها در سایه اتحاد و کنار گذاشتن تفرقه تحقق پیدا می کند.

وی تصریح کرد: نیروهایی که در شورای ائتلاف کار می کنند همه انسان های فرهیخته، توانمند و انقلابی هستند و تا به امروز هرآنچه لازم بوده نسبت به معرفی این شورا در سطح جامعه اقدام کرده ایم.

عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلابی استان کردستان افزود: دنبال این هستیم که  اختلاف نظرها را هم با معرفی کاندیدا و اهداف آنها پوشش دهیم وما هیچ کس را تخریب نخواهیم کرد.

وی با بیان اینکه هرگز دنبال ایجاد اختلاف در جامعه نیستیم چرا که هر نوع اختلافی روی مشارکت حداکثری تاثیر می گذارد، گفت: نباید اجازه دهیم بیان برخی مسائل موجب دلسردی مردم و کمرنگ کردن حض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روی کارآمدن یک دولت انقلابی در گرو اتحاد تمامی نیروهای انقلاب است

روی کارآمدن یک دولت انقلابی در گرو اتحاد تمامی نیروهای انقلاب است