مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 09:352021-05-23سياسي

محکومان جرائم خرد در سایت پسماند محمدآباد به کار گرفته می شوند


محکومان جرائم خرد در قالب مجازات جایگزین حبس به عنوان نیروی خدماتی در سایت محمدآباد به کارگیری می شوند تا از این طریق هم جمعیت کیفری زندان ها کاهش یابد و هم امور خدماتی سایت مذکور با سرعت بیشتری پیش برود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، محمد قاسمی، دادستان قزوین، در حاشیهٔ بازدید از روند اجرای تعهدات شهرداری قزوین برای ساماندهی سایت پسماند محمدآباد گفت: وظیفهٔ شهرداری در حوزهٔ مدیریت پسماند، تنها با جمع آوری و دپوی زباله در سایت محمدآباد رفع نمی شود و از آن جا که بازیافت زباله و پسماند یک چرخه و فرآیند گسترده است، شهرداری باید این فرآیند را فعال کرده و چرخهٔ تفکیک و پردازش پسماند را تا مرحلهٔ بازیافت و بی خطرسازی زباله دنبال کند.

وی افزود: ریشهٔ مشکلات سایت پسماند محمدآباد عدم ثبات مدیریتی و دست به دست شدن آن است و اگر به کارهای انجام شده اکتفا کنیم در کوتاه مدت گرفتار آفتی خواهیم شد که گذشتگان نیز به آن دچار شدند.

دادستان قزوین با تآکید بر لزوم کار جمعی، عمومی و مشارکتی شهرداری های سطح استان ادامه داد: همهٔ شهرداری هایی که پسماندهایشان را به سایت محمدآباد می آورند، باید هزینهٔ خدماتی که دریافت می کنند را جبران کنند، البته استانداری قزوین می تواند از محل وجوهی که سهم شهرداری هاست، این سهم را تهاتر کند تا برای گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومان جرائم خرد در سایت پسماند محمدآباد به کار گرفته می شوند

محکومان جرائم خرد در سایت پسماند محمدآباد به کار گرفته می شوند