موضوعات داغ: - همسان سازي حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - نقل و انتقالات - بازنشستگان كشوري - باشگاه استقلال - نقل و انتقالات استقلال - انتخابات رياست جمهوري - آتيلا حجازي - انتقالات استقلال - داروهاي لاغري - شوراي اداري استان كرمانشاه - رشت آباد - يادواره شهيد آبروي محله - شركت نفت ايرانول - دستگيري باند سارقان - بردستان - حل مشكل استراماچوني - بهبودي - امير پوردستان - صادرات خراسان رضوي - تيم فوتبال استقلال ملاثاني - رييس سابق شوراي امنيت داخلي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 09:502021-05-23بين الملل

وزارت اطلاعات: عاملان انفجار سراوان دستگیر شدند


با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در سیستان و بلوچستان و آذربایجان غربی، سه تیم تروریستی متلاشی شد و عاملان انفجار تروریستی اول فروردین در سراوان دستگیر شدند.

- با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در سیستان و بلوچستان و آذربایجان غربی، سه تیم تروریستی متلاشی شد و عاملان انفجار تروریستی اول فروردین در سراوان دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، این انفجار کور تروریستی که در میدان کوزه سراوان رخ داد منجر به شهادت یک نوجوان شانزده ساله بلوچ و زخمی شدن چند عابر بی گناه شد.

عناصر این تیم وابسته به گروهک تروریستی جیش الظلم، آموزش نظامی را در یک کشور خارجی دیده و با هدایت گروهک، اقدام به این جنایت کردند.

از این تیم که به دنبال اقدامات تروریستی دیگری بود یک قبضه کلت کمری، شصت کیلو مواد منفجره به همراه ریموت کنترل و چاشنی انفجاری، کشف و ضبط شد.

یک تیم دیگر نیز در سیستان و بلوچستان شناسایی و با دستگیری آن ها از چند اقدام ایذایی و تروریستی جلوگیری شد.

این تیم با هدایت گروهک تروریستی جنایتکار مستقر در اروپا، به دنبال اقدامات تروریستی در سطح استان و انفجار وحشیانه در اماکن مذهبی، برای تفرقه افکنی و اختلافات مذهبی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت اطلاعات: عاملان انفجار سراوان دستگیر شدند

وزارت اطلاعات: عاملان انفجار سراوان دستگیر شدند