مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 11:252021-05-23سياسي

خاموشی های مکرر صدای مجلس را هم درآورد


افزایش ساعت و دفعات خاموشی و قطع برق در کشور با تذکرات متعدد نمایندگان مجلس شورای اسلامی روبرو شد تا جایی که برخی از آن ها هشدار دادند که قطع مکرر آب و برق می تواند به مساله حاد امنیتی تبدیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، جلسه علنی امروز مجلس تحت تاثیر دو موضوع مهم قرار داشت؛ یکی پیروزی مقاومت فلسطین و دیگری قطعی مکرر برق در سراسر کشور.

محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی، پیروزی مقاومت اسلامی در سرزمین اشغالی همچون غزه و دیگر مناطق اشغال شده را به امت اسلامی و به همه آزادگان جهان تبریک گفت و افزود: این مقاومت نشان داد که اگر امت اسلامی در سایه وحدت، یگانگی، همبستگی و مبتنی بر سنت های الهی گام بردارند و بر مردم تکیه داشته باشند، در مقابل یک رژیم اشغالگر نسل کش و جنایتکار با وجود تمام تجهیزات و امکانات و همچنین حمایت غرب در راس آن امریکا با وجود حضور در یک منطقه محاصره شده چنین پیروزی عظیمی را به دست می آورند و این جنایتکاران را بر سر جای خود می نشانند.

نمایندگان مجلس نیز در ابتدای صحبت های خود در بررسی طرح ها و لوایح و یا بیان تذکرات و نطق هایشان پیروزی مقاومت فلسطین را تبریک گفتند.

همچنین نمایندگان در واکنش به خاموشی های مکرر این روزها در کشور ، تذکرات متعددی را بیان کردند که از جمله آن ها ، هادی بیگی نژاد عضو هیات رییسه کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاموشی های مکرر صدای مجلس را هم درآورد

خاموشی های مکرر صدای مجلس را هم درآورد