مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 15:152021-05-23سياسي

محدودیت تردد دولتی ها به مجلس


سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری به جز معاونت پارلمانی ریاست جمهوری و مهمانان دعوت شده برای اظهار نظر در صحن علنی، معاونان پارلمانی و سایر مدیران دولتی حضور نخواهند داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز هیأت رییسه مجلس گفت: در جلسه هیات رییسه مجلس، یکشنبه دوم خرداد، مقرر شد انتخابات هیات رییسه کمیسیون ها مطابق ماده 60 آیین نامه داخلی یک سال پس از انتخابات سال قبل همان کمیسیون برگزار شود.

وی افزود: همچنین سه شنبه و چهارشنبه به جز معاونت پارلمانی ریاست جمهوری و مهمانان دعوت شده برای اظهار نظر در صحن علنی، معاونان پارلمانی و سایر مدیران دولتی حضور نخواهند داشت.

سخنگوی هیأت رییسه مجلس اظهار داشت: همچنین مقرر گردید روز سه شنبه جز دفاتر ملاقات نمایندگان و مدعوین کمیسیون ها از سایر تردد های مجلس منع شود.

فرهنگی خاطرنشان کرد: ثبت نام برای داوطلبی عضویت در هیات رییسه مجلس، از ساعت 18 روز سه شنبه تا ساعت 8 صبح چهارشنبه، با تحویل نامه کتبی به دبیرخانه دفتر هیات رییسه انجام و رای گیری برابر اعلام قبلی به صورت الکترونیکی و در صحن مجلس خواهد بود.

وی افزود: همچنین پس از این، در مورد فرصت ثبت نام برای موافقت و مخالفت با کلیات طرح ها و لوایح و سایر موارد مشابه، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت تردد دولتی ها به مجلس

محدودیت تردد دولتی ها به مجلس