مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 02:552021-05-23اقتصادي

ضرورت بازنگری تعرفه تلفن ثابت/ دعوای بین وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات سیاسی است


مدیرعامل شرکت مخابرات استان کرمانشاه گفت: تعرفه های ما توسط وزارت ارتباطات تعیین می شود و این وزارت خانه اجازه تغییر تعرفه را نمی دهد که علت اصلی این مشکل دعوای سیاسی بین وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات است.

- مسیب قبادیان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: از 27 اردیبهشت 1399 تا 27 اردیبهشت امسال، 120 میلیارد تومان در بخش تلفن ثابت، تلفن همراه و دیتا در استان سرمایه گذاری شده است که بخش عمده ی آن در حوزه تلفن همراه بوده است.

وی ادامه داد: براساس تکلیف در قانون برنامه توسعه، ما باید دسترسی مردم را به اینترنت افزایش دهیم، از این رو عمده تمرکز ما ارتقاء تکنولوژی از نسل 3 به 4 و 4.

5 بود که این از الزامات شبکه ملی اطلاعات است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان کرمانشاه ادامه داد: با توجه به کرونا و نیاز به دسترسی مناطق محروم و روستایی به اینترنت، سال گذشته موفق شدیم با نصب سایت های جدید و ارتقاء سایت های موجود، 300 روستا را از اینترنت برخوردار کنیم و امیدواریم تمام روستاهای بالای 20 خانوار به اینترنت دسترسی پیدا کنند.

وی اجرای 200 کیلومتر فیبر نوری که عمدتا در مناطق روستایی جهت تأمین زیرساخت های مورد نیاز برای تلفن ثابت و همراه بود را یکی دیگر از سرمایه گذاری های این شرکت اعلام کرد و گفت: امسال نیز 300 کیلومتر فیبر نوری جد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بازنگری تعرفه تلفن ثابت/ دعوای بین وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات سیاسی است

ضرورت بازنگری تعرفه تلفن ثابت/ دعوای بین وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات سیاسی است