مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 03:352021-05-24اقتصادي

بانیان وضع موجود دیگر برگ برنده ای برای حل مشکلات مردم ندارند


عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: بانیان وضع موجود همه برگ هایشان را روی میز گذاشته اند اما فاقد توانایی و شجاعت لازم برای حل مشکلات مردم هستند.

- سید علی یزدی خواه نماینده مردم تهران در مجلس در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به ثبت نام برخی از دولتمردان فعلی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: 8سال قوای مجریه و مقننه در اختیار اعتدالیون و اصلاح طلبان بود، افرادی که امروز در رقابت های انتخاباتی رجزخوانی می کنند، 8 سال وظیفه حل مشکلات مردم را داشتند و کاری نکردند.

وی افزود: بانیان وضع موجود در استفاده از ظرفیت مجلس مشکلی نداشتند و مجلس چشم بسته با دولت همراه بود تا حدی که رییس جمهور می گفت ما از مجلس دهم دغدغه و نگرانی نداریم زیرا کاملاً با دولت همراه است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: علی رغم همه این موارد، قیمت مسکن 700 درصد و موادغذایی 200 درصد افزایش یافت و نرخ دلار 10 برابر شد.

ذلت در سیاست خارجی نتیجه همین دولت بود.

یزدی خواه گفت: با وعده بازگشت عزت به پاسپورت ایرانی و چرخیدن چرخ اقتصاد، رأی مردم را جلب کردند، اما در تحقق وعده هایشان ناکام بودند.

وی تصریح کرد: اگر مصوبه مجلس در مورد اقدام راهبردی برای رفع تحریم ها نبود، سانتریفیوژها حتی در آخرین سال دولت 8 ساله اعتدال نیز نمی چرخید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانیان وضع موجود دیگر برگ برنده ای برای حل مشکلات مردم ندارند

بانیان وضع موجود دیگر برگ برنده ای برای حل مشکلات مردم ندارند