مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 04:352021-05-24فناوري

پوشش ضدویروسی با دستمال های نانویی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، شرکت بریتانیایی لیکوییدنانو (LiquidNano) می گوید پیش از اتمام همه گیری کرونا و آغاز بازگشایی مشاغل مربوط به هتل داری و رستوران ها، - دستمال بهداشتی با استفاده از فناوری نانو یک پوشش ضدویروسی در صفحه های لمسی، پیشخوان ها، تلفن های همراه کارکنان و دستگیره درب ایجاد می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، شرکت بریتانیایی لیکوییدنانو (LiquidNano) می گوید پیش از اتمام همه گیری کرونا و آغاز بازگشایی مشاغل مربوط به هتل داری و رستوران ها، علاقه قابل توجهی از سوی این مراکز به ضدعفونی کننده های ضدویروس خود شاهد بوده است.

دستمال بهداشتی با استفاده از فناوری نانو می تواند برای ایجاد ایمنی در کارکنان و مشتریان به کار رود و همچنین این دستمال ها قادرند تا یک پوشش ضدویروسی در صفحه های لمسی، پیشخوان ها، تلفن های همراه کارکنان و دستگیره درب ایجاد می کنند.

اندی میدلتون، بنیانگذار لیکوییدنانو می گوید: محصولات ما در حال حاضر با استقبال مشتریانی از صنعت هتل داری و رستوران، قرار گرفته است.

این خبر خوبی است که محدودیت ها برداشته می شوند، اما مردم کاملاً محتاط هستند.

دستمال مرطوب ما یک پوشش میکروسکوپی از یک ماده ضدویروسی بر جای می گذارد، بررسی ها نشان داده است که حتی با گذشت زمان نیز همچنان موثر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش ضدویروسی با دستمال های نانویی

پوشش ضدویروسی با دستمال های نانویی