مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 05:052021-05-24اقتصادي

واحد تولید تجهیزات پزشکی در شهرستان خدابنده راه اندازی می شود


رییس سازمان صمت زنحان از سرمایه گذاری تجهیزات پزشکی در شهرستان خدابنده خبر داد و گفت: سرمایه گذاری پیش بینی شده برای فاز اول این طرح صنعتی سه میلیون دلار است.

- ، ناصر فغفوری از ایجاد شهرک صنفی پوشاک و شهرک تخصصی مصالح ساختمانی قطعات بتنی در شهرستان خدابنده خبر داد و گفت: توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری در مناطق محروم استان زنجان طی سالجاری مورد تاکید و توجه قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرستان خدابنده نیز از مناطق محروم استان است ایجاد شهرک های تخصصی در این منطقه ضروری است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان گفت: با توجه به پتانسیل خوب این شهرستان در تولید پوشاک مقرر شد با ایجاد شهرک صنفی شاهد تجمیع واحدهای کارگاهی در محلی خارج از شهر باشیم.

فغفوری تاکید کرد: واحدهای نیمه صنعتی و کارگاهی می توانند با استقرار در این شهرک از طریق اداره کل استاندارد و یا اداره ثبت برندها، برند مربوطه را ثبت و فعالیت نمایند.

وی در خصوص ایجاد شهرک تخصصی مصالح ساختمانی در شهرستان خدابنده گفت: وجود واحدهای متعدد تولید قطعات بتنی در خدابنده و نیز ذخایر معدنی در این رابطه زمینه ایجاد شهرک صنعتی تخصصی مصالح ساختمانی را در این شهرستان فراهم کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحد تولید تجهیزات پزشکی در شهرستان خدابنده راه اندازی می شود

واحد تولید تجهیزات پزشکی در شهرستان خدابنده راه اندازی می شود