مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 05:202021-05-24اقتصادي

برق ماینرهای مجاز قطع شده، مردم غیرمجازها را گزارش کنند و جایزه بگیرند


سرپرست شرکت توزیع برق البرز با اشاره به اینکه عوامل مختلفی باعث شده امسال شاهد قطعی زمانبندی شده برق باشیم، توضیح داد: کاهش میزان تولید برق آبی به واسطه کاهش بارندگی در زمستان گذشته، - ایسنا/البرز سرپرست شرکت توزیع برق البرز با اشاره به اینکه عوامل مختلفی باعث شده امسال شاهد قطعی زمانبندی شده برق باشیم، توضیح داد: کاهش میزان تولید برق آبی به واسطه کاهش بارندگی در زمستان گذشته، افزایش زودهنگام دمای هوا و استفاده از ماینرهای غیرمجاز بخشی از این دلایل است.

رامین فرج در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه قطعی بلوک بندی شده برق مختص البرز نیست و در تمام کشور اجرایی شده، اظهار کرد: طی دو روز گذشته به دلیل برخی مشکلات نتوانستیم قطعی ها را بر اساس جدول زمانبندی که در سایت شرکت توزیع برق استان بارگذاری شده، مدیریت کنیم و از این بابت از مردم عذرخواهی می کنیم.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی صورت گرفته امیدواریم از امروز قطعی برق طبق برنامه ریزی جدولی که اطلاع رسانی آن از طریق سایت شرکت و رسانه ها صورت گرفته انجام شود.

وی با اشاره به اینکه عوامل مختلفی باعث شده امسال شاهد قطعی زمانبندی شده برق باشیم، توضیح داد: کاهش میزان تولید برق آبی به واسطه کاهش بارندگی در زمستان گذشته، افزایش زودهنگام دمای هوا، استفاده از ماینرهای غیرمجاز بخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برق ماینرهای مجاز قطع شده، مردم غیرمجازها را گزارش کنند و جایزه بگیرند

برق ماینرهای مجاز قطع شده، مردم غیرمجازها را گزارش کنند و جایزه بگیرند