مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 06:102021-05-24فرهنگي

ارکستر ملی خاطرات سینمایی را زنده می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، تازه ترین کنسرت ارکستر ملی ایران که به نوعی اولین کنسرت رسمی این مجموعه دولتی تحت نظر بنیاد فرهنگی هنری رودکی در سال 1400 خواهد بود، - ارکستر ملی ایران از مجموعه های تحت نظر بنیاد فرهنگی هنری رودکی تازه ترین کنسرت خود را در قالب شب موسیقی فیلم پیش روی مخاطبان قرار می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، تازه ترین کنسرت ارکستر ملی ایران که به نوعی اولین کنسرت رسمی این مجموعه دولتی تحت نظر بنیاد فرهنگی هنری رودکی در سال 1400 خواهد بود، روز چهارشنبه بیست و ششم خرداد ماه برگزار می شود.

این در حالی است که هنوز از نحوه برگزاری کنسرت پیش رو به صورت زنده یا آنلاین اطلاع دقیقی در دست نیست چرا که ستاد ملی مقابله با کرونا همچنان نامه اخیر معاون هنری وزیر ارشاد مبنی بر قرار گرفتن موسیقی از گروه سه به گروه دو را بی پاسخ گذاشته که همین امر موجب شده شرایط برگزاری کنسرت در هاله ای از ابهام قرار گیرد.

برگزاری این کنسرت در شرایطی است که ارکستر ملی ایران بر اساس جدول 12 اجرایی که سال گذشته برای بازه زمانی اسفند 1399 تا اسفند 1400 در نظر گرفته بود، کنسرت آنلاینی را در اسفند ماه سال گذشته با اجرای قطعات رنگین کمان ، چهارشنبه سوری اثر ثمین باغچه بان اجرا کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارکستر ملی خاطرات سینمایی را زنده می کند

ارکستر ملی خاطرات سینمایی را زنده می کند