مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 06:102021-05-24بين الملل

ایروان: نظامیان آذربایجان فورا از ارمنستان خارج شوند


وزارت خارجه ارمنستان اعلام کرد، سرپرست وزارت خارجه این کشور در دیدار با سفیر جمهوری اسلامی ایران خواستار خروج فوری و بدون قید و شرط نظامیان جمهوری آذربایجان از خاک ارمنستان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در حالی که تنش های مرزی اخیر میان نیروهای نظامی جمهوری آذربایجان و ارمنستان باز هم خبرساز شده است، سرپرست وزارت خارجه ارمنستان با سفیر ایران در ایروان دیدار و درباره مسائل منطقه رایزنی کرد.

وزارت خارجه ارمنستان درباره دیدار 24 می (سوم خرداد) آرا آیوازیان سرپرست وزارت خارجه این کشور و عباس بدخشان ظهوری سفیر و نماینده تام الاختیار جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان در ایروان بیانیه صادر کرد و خبر داد، دو طرف درباره روابط دوجانبه و موضوعات منطقه رایزنی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازآرمن پرس ، در بیانیه وزارت خارجه ارمنستان آمده است: مسائل مرتبط با امنیت و صلح در منطقه محور تمرکز این دیدار بود .

بنا بر اعلام این وزارتخانه، این مقام ارشد دولت ارمنستان با سفیر ایران در ایوان درباره تنش های مرزی اخیر بین ارمنستان و جمهوری آذربایجان رایزنی کرد.

در بیانیه وزارت خارجه ارمنستان تصریح شد: (در دیدار آیوازیان و ظهوری) درباره وضعیت ناشی از اقدامات تحریک آمیز (جمهوری) آذربایجان در استان های مرزی ارمنستان صحبت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایروان: نظامیان آذربایجان فورا از ارمنستان خارج شوند

ایروان: نظامیان آذربایجان فورا از ارمنستان خارج شوند