مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 06:152021-05-24اقتصادي

زمزمه گرانی لبنیات/ افزایش قیمت ها تا خرداد نهایی می شود


مدیرعامل شرکت تعاونی صنایع لبنی استان اصفهان با تاکید بر اینکه تا این لحظه هنوز به صورت رسمی قیمت لبنیات افزایش نیافته است، گفت: به نظر می رسد تا اواخر خرداد ماه در خصوص قیمت لبنیات به جمع بندی نهایی خواهیم رسید و افزایش نهایی قیمت این محصول در بازار مشخص می شود.

- ایسنا/اصفهان مدیرعامل شرکت تعاونی صنایع لبنی استان اصفهان با تاکید بر اینکه تا این لحظه هنوز به صورت رسمی قیمت لبنیات افزایش نیافته است، گفت: به نظر می رسد تا اواخر خرداد ماه در خصوص قیمت لبنیات به جمع بندی نهایی خواهیم رسید و افزایش نهایی قیمت این محصول در بازار مشخص می شود.

سیاوش جمشیدی در گفت وگو با ایسنا، درباره افزایش چراغ خاموش قیمت مواد لبنی در اصفهان، اظهار کرد: هر ساله با توجه به افزایش نرخ تورم و حامل های انرژی و دستمزد، صحبت هایی برای افزایش قیمت لبنیات خواهیم داشت، اما تا این لحظه هنوز به صورت رسمی افزایش قیمت لبنیات به شرکت های صنایع لبنی اعلام نشده است.

وی البته گفت: هنوز جلسه ستاد تنظیم بازار برای افزایش قیمت لبنیات برگزار نشده، تا با تصویب بخشنامه آن به استان ها ابلاغ شود.

مدیرعامل شرکت تعاونی صنایع لبنی استان اصفهان با تاکید بر اینکه مبنای قیمت گذاری محصولات لبنی، قیمت شیرخام است که هنوز نرخ آن مشخص نیست، تصریح کرد: با توجه به تورم سایر بخش ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمزمه گرانی لبنیات/ افزایش قیمت ها تا خرداد نهایی می شود

زمزمه گرانی لبنیات/ افزایش قیمت ها تا خرداد نهایی می شود