مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 06:202021-05-24اقتصادي

فاز سوم عملیات آبخیزداری میقان و ابرسج 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد


رییس اداره منابع طبیعی شاهرود بابیان اینکه فاز سوم عملیات آبخیزداری میقان و ابرسج شاهرود در حال انجام است، گفت: این طرح 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

- ، ضمن بیان اینکه فاز سوم عملیات آبخیزداری حوزه آبخیز میقان و ابرسج شاهرود در حال انجام است، ابراز داشت: برای اجرای این طرح اعتباری معادل یک میلیارد و سیصد و پنجاه میلیون تومان منظور شده است.

وی ضمن بیان اینکه این عملیات حجم آبگیری چهار هزار مترمکعب خواهد داشت، افزود: هدف از اجرای این طرح ها مهار سیلاب، تغذیه سفره های زیرزمینی و کمک به بهبود وضعیت کشاورزی منطقه و جلوگیری از فرسایش خاک است.

رییس اداره منابع طبیعی شاهرود از انجام احداث پروژه سکوهای تولید نهال گلدانی در نهالستان چغولگیر منابع طبیعی این شهر خبر داد و ابراز داشت: برای ساخت این سکو به مساحت دو هزار مترمربع 265 میلیون تومان اعتبار طی سال جاری هزینه شده است.

کشاورزیان تصریح کرد: هدف از اجرای طرح سکو تولید نهال گلدانی صرفه جویی در آب، تولید بیشتر نهال، کیفیت بالای نهال برای کاشت و کم کردن هزینه ها است.

وی افزود: این مرکز یکی از بزرگ ترین مراکز تولید نهال در استان سمنان به شمار می رود که انواع گونه های درختان غیر مثمر مناسب با اقلیم هوای منطقه در آن تولید و توزیع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز سوم عملیات آبخیزداری میقان و ابرسج 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

فاز سوم عملیات آبخیزداری میقان و ابرسج 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد