مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 06:352021-05-24سياسي

حضور حداکثری در انتخابات شرکت در آزمون بزرگ الهی است


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب فرد اصلح برای اداره امور کشور و شوراهای شهرها و روستاها شرکت در آزمون بزرگ الهی در نظام اسلامی است.

- ، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در دیدار اعضای ستاد استانی بزرگداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: در شرایطی که دشمن با تحریم و جنگ اقتصادی در تلاش برای دلسرد کردن مردم از نظام اسلامی است، حضور و مشارکت حداکثری در همه عرصه ها تیری به قلب بدخواهان نظام است.

وی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی دلیلی بر غفلت از عمل به وظیفه دینی و ملی نیست، خاطرنشان کرد: حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب فرد اصلح برای اداره امور کشور و شوراهای شهرها و روستاها شرکت در آزمون بزرگ الهی در نظام اسلامی است.

امام جمعه تبریز کفایت، مدیریت و اعتقاد به عنصر جوانی و آرمان های انقلاب را از شاخص های دولت آینده عنوان کرد و گفت: خلق حماسه سیاسی با عشق به جمهوری اسلامی محقق می شود و مردم با انتخاب اصلح سرنوشت خود را تعیین می کنند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جبهه مقاومت و دفاع مقدس، آرمان شهدا را وحدت و یک صدایی در برابر دشمنان توصیف کرد و گفت: استکبار و آمریکا با هر توطئه ای علیه ملت ایران در برابر راهبرد مقاومت و وحدت کلمه مردم و مسئولان همیشه طعم شکست ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور حداکثری در انتخابات شرکت در آزمون بزرگ الهی است

حضور حداکثری در انتخابات شرکت در آزمون بزرگ الهی است